כנס מילאנו לאריזות

מזג אוויר קייצי ומאוד נעים קיבל את באי כנס האריזות שהתקיים במילאנו. הכנס, PRINT 4ALL הפך בשנים האחרונות למסורת מובילה בתחום האריזות ליצרנים ומעצבים רבים מאיטליה וממדינות שונות באירופה ובמזרח התיכון

מזג אוויר קייצי ומאוד נעים קיבל את באי כנס האריזות שהתקיים במילאנו. הכנס, PRINT 4ALL הפך בשנים האחרונות למסורת מובילה בתחום האריזות ליצרנים ומעצבים רבים מאיטליה וממדינות שונות באירופה ובמזרח התיכון. הוא מתקיים כל שנה במרכז הירידים הגדול במילאנו והשנה נכחו בו כ300 איש, רובם המכריע מאיטליה, מבקרים נוספים ממדינות אחרות באירופה ו24 מוזמנים נוספים שהגיעו מארצות-הברית, צרפת, בריטניה, ישראל, מצרים, איראן, טוניס, הרשות הפלסטינית, שוויץ, גרמניה, לטביה, אוסטריה, בולגריה ומרוקו.
לתמונות לחץ כאן:
הכנס שנמשך יומיים נפתח ב21 למרץ בשעה 14:00
אלדו פארטי, נשיא ארגון האריזות האיטלקי, נשא דברי ברכה ותיאר את חשיבותו הגדולה והרבה של הכנס לעולם האריזות באירופה ובעולם בכלל:" מטרת הכנס הזה היא בין השאר לאפשר למשתתפיו ואורחיו לצלול יחד אל תוך עולם הדפוס. להרחיב ביתר שאת את המידע בתחום השיווק. עולם האריזות כיום ניצב בפני אתגרים רבים של שינויים וצרכים הולכים ומשתנים."
אנטוניו מאיורינו, נשיא חברת ARGI  היה הדובר הבא: "כאשר פנינו אל התערוכה הבאה שתתקיים בין ה4 ל7 למאי 2021, אנו שואבים עידוד רב מההצלחה הרבה שהייתה לתערוכת האריזות אשתקד במילאנו. העובדה היא ששוק האריזות בעולם הוא בעל מחזור של 40 מילארד יורו היא בגדר עובדה המדברת בעד עצמה בהחלט."
סימונה גרקו, מנהלת התערוכה פיירה מילאנו, שהיא תערוכת האריזות המתקיימת אחת לשנתיים שלוש במרכז הירידים הגדול במילאנו:" לגבינו, התערוכה שתתקיים בתחילת חודש מאי 2021 תשקף למעשה לידה מחדש  שתהא מותאמת  לעתיד של  עולם האריזות. היא תכלול בין השאר שימושים באינטלגנציות מלאכותיות, טרנספורמציות דיגיטליות. היא עתידה לשקף שיתופי פעולה עתידיים וסינרגיות מובילות בין יצרנים, מפיקים, לקוחות. למען זה יצרנו כאן במובהק צוות מנצח שיוביל באופן יעיל ומקצועי וברמה גבוהה מאוד את כל התהליכים הללו באופן הנכון."
ההרצאה הבאה הייתה בנושא עתיד עסקי ההדפסה.
 
אלברטו מאטיאלו, המחבר של  הספרים –"מחשבת השינוי ושיווק החשיבה" משמש כמרצה לחדשנות דיגיטלית באוניברסיטת בוקוני, מילאנו ומוביל את פרויקט חשיבת העתיד ע"ש  - ג 'יי וולטר תומפסון, ממיאמי, ארה"ב.
 
הרצאתו עסקה בבינה מלאכותית; IoT, תהליכי ייצור חכמים . שינוים  דיגיטליים המשפיעים  על הדרך שבה חברות מקימות את העסק שלהן. הציפיות שנוצרו על ידי הטכנולוגיה,  וכונן התחרות בשוק. כיצד עסקים מפרשים מחדש את עצמם באור דיגיטלי ראשון. מהם אמות המידה בכל העולם אשר חברות שונות  יכולות  לשאוב מהן השראה.
הובלות בפתח תקווה
אנדריאה קאסלי, מחברת אוטקו  שהיא אחת מיצרניות הענק באיטליה בתחום מכונות האריזה דיבר על החדשנות החשובה שאוטקו פי מטרתנו לפעול גם באופן מובהק לייצור של תהליכים של חסכון באנרגיות, ובקרת פיקוח יעילה יותר על כל תהליכי הייצור בפרט.
רוזאנו לאברטיני, מחברת S.I.T :" ישנה כיום מגמה ברורה ומתרחבת של ניצול הזדמניות לטכנולוגיות אקולוגיות ירוקות. היינו-שימוש בחומרים ממוחזרים, אריזות ממוחזרות ואפילו פתרונות שינוע מבוססי מחזור. כך למשל גם בעניין האריזות הפנימיות והחיצוניות שתהיינה עשויות מאותם חומרים. החל מאריזות שוקולד וביסקווטים וכלה במוצרים מיוחדים."
עתיד שוקי הדפסה
קרלו אלברטו הוא פרופסור לאסטרטגיה ויזמות בבית הספר    באונירסיטת בוקוני לניהול:" הלקוחות כיום הפכו להיות למעשה אזרחים אוניברסליים. בדפוס הצלחנו לצרף את "פניהם" של סטיב ג'ובס ושל יוהאן גוטנברג. בזכות השילוב הזה הדפוס הפך להיות דו שיח בין בני אדם ולא עוד שיטת משחק כלכלי של מניפולציות ושיווק. כתוצאה מכך התחולל גם שינוי משמעותי בתחום שרשת האספקה, היא התפרקה יותר לכל מיני אלמנטים שונים, הכוללים בעת ובעונה אחת דברים מנוגדים אפילו: שימור מוצר, גמישות מוצר, נראות מוצר-"מדברים אל הלקוח ולא על המוצר". לא מדברים בעבור הקהל האלמוני אלא בעבור "כולם". כך למשל, המהפכה המדהימה שחלה בתחום האריזות לקפה. או התבוננות בהיבט הרגשי של האריזות בקטע של אקטיביות הפעולה. החל מאריזות נעליים וכך הלאה."
 
רון גלבוע  מישראל הוא מנהל קבוצת הייעוץ המובילה  Keypoint Intelligence-InfoTrends :"הדפסה אנלוגית או דיגיטלית? האם כדאי להשקיע בחדשנות להציע ללקוחות שירותי ערך מוסף? מהן הטכנולוגיות הנדרשות ביותר בשימוש ביותר?
"המפתח למצב נכון את כל האפשריות הללו נמצא בתהליכים המובילים כיום בעולם הדפוס:
א. הדפסה באמצעות האינטרנט.
ב. הדפסה חכמה
ג. מסד נתונים
אז בעצם השאלה המשמעותית אינה מה בין אנלוגי לדיגיטלי אלא מה סוג המוצר וכיצד ניתן למנף אותו להגדלת רווחיות בו. ובגדול זה אומר מוצרים מעולים יותר בשיטות מעולות יותר."
 
המשתתף הבא, מרקו בורלי מחברת אריו:" החברה שלנו פועלת כיום הרבה מאוד בהתאם לחזון עתידי  שבו אנו שמים דגש יותר על התחום הירוק, האקולוגי, הסביבתי.  למקסם את כל תהליכי הייצור  של הדפסת אריזות ולהגשים גם ערכים נוספים לזה."
 
 
פאולו גראסו, מחברת  אומט:" המטרה שלנו כיום זה ליצור מערכת עם עלות נמוכה יותר , פחות זמן מבוזבז, הפחתה במשקלי האריזות. התייעלות בתחום התהליכים האלקטרו-מגנטיים. ייעול בקווי הייצור האוטמטיים ועוד."
מרקו סאצ'ט,  מחברת איסטיטוטו איטליאגו:" עברנו בתהליך הייצור ממערכת עם פקודות גדולות למערכת עם פקודות קצרות וקטנות תוך כדי סינכורניציזיה של תהליכים. כיום התחרות היא מאוד גבוהה ומלחיצה . על מנת להצליח יש צורך להכיר בכך שחברה תדע להגדיר במדוייק מה היא ומה מטרותיה. ומה הערך המוסף שהיא מספקת. כולל השאלה האם היא הולכת בכיוון אחד והאם יש לה אסטרטגיה ברורה."
 
 
אנריקו פרוני הוא מנהל מותג עיצוב בחברת  דוקאטי ודיבר על הניהול המורכב והמרתק של מותג של מוביל. כך למשל  אופנועים ומותגים היכולים  לתקשר אורח חיים שלם. פעילות זו עושה שימוש במגוון רחב מאוד של מוצרים מודפסים: מתוך הפורמטים הגדולים של הפריסות החזותיות של המכירות לאריזה המגנה על  קונטיינר המתכת בו מועברים  האופנועים. אסטרטגיה דומה חלה על המותג העליון כמו דוקאטי, ובאותו אופן גם בקנה מידה ראוי - היא חלה על כל חברה שצריכה להציג את עצמה בזהות קוהרנטית בכל נקודות המגע בכל פריטי התקשורת והחזון של המותג שלה.
בתום הערב הראשון הוזמנו האורחים לארוחת ערב עשירה ונדיבה בסגנון איטלקי ,מלווה ביינות איטלקיים משובחים.האירוח התקיים ב: 
LA POSTERIa,  מסעדת יוקרה מובילה ואיכותית בלב מילאנו, המשקיפה על חלקים רבים מהעיר הגדולה.
 
היום השני של הכנס התמקד בשילובים שבין יצירתיות לייצור
 
סרג 'יו  ספקונטו , המנהל הקריאטבי של הכנס , ובעליה של סוכנות שיווק ומיצוב גדולה מאוד באיטליה. הוא עבד בסוכנויות בינלאומיות ואיטלקיות, בינוניות וגדולות כאחד, כמנהל אמנות וכקופירייטר בכל אמצעי התקשורת: מ- ATL ועד מדיה חברתית. הוא גם מחברם של תוכניות טלוויזיה ורדיו ("מריו" על ידי MTV, Lo ZOO di 105) ושיתוף של הסרט "Italiano Medio". בשנת 2015 הוא זכה בפרסי  MTV." מערכות המכירה כיום הן פחות "רציניות "מהעבר. בעבר, לעשות עסקים היה דבר מאוד רציני וחמור סבר. אבל, במהלך השנים כבר נודע כי כשאנחנו צוחקים אנחנו מספקים למעשה אנדומפורינים למוח, ולחץ הדם עולה. כיום, 80% מהתקשורת המסחרית בעולם בנויה על תהליכים רגשיים.  וכך יצירת הומור בתקשורת מסחרית בהנחה שהיא גם חדשנית קצת, אטרקטיבית, לעיתים אינטמית יותר, תצליח ליצור מגע טוב יותר מרצינות חמורת סבר להשגת תוצאות עסקיות טובות."
 
העתיד של חוויית הלקוח
 
דניאלה פס, מייסד שותף של ILooxs Tech & Grycle:"תהליך הרכישה השתנה מהיותו לינארי וניתן לחיזוי למשהו אישי וניתן לשינוי על בסיס יומיומי: נקודות מגע הן מקוטעות; המכפולים מתרבים. כיצד ניתן לחדש את ערך הפירמה עבור לקוחותיה? כיצד נוכל לחדש מנוף תפעולי התומך בפיתוח בסיס הלקוחות הקרוב? כך חווית הלקוח הפכה להיות יותר ויותר אינוודלאיות ומומחשת באמצעות עיצוב האריזות באופן מובהק לטעמו האישי של הלקוח ולאו דווקא לטעם הכללי, הסטנדרטי."
אנטוניו לפראנסצ'ינה, מחברת  א.ק.:"החברה נוסדה לפני 15 שנה, והגענו ישירות אל השיווק הישיר. שמטרות היו:א. לייצר מוצר איכותי ב. לדעת לתת מענה מהיר. כל זה מצריך בהכרח תהליך מבוקר בייצור, בטכנולוגיה, בשיווק של המוצר."
 
גאיה פביאני,  חברת HUD:" הלקוח הסופי דורש כיום פתרונות  אחרים. וישנם לשם כך טכנולוגיות חדשות ופתרונות חדשים. המובן הוא טכנולוגיה מותאמת לצרכים אנחנו מציגים פתרונות רחבי טווח. להכיר טוב יותר את בתי הדפוס ועל פי זה לבנות חזון מעשי."
 
העתיד של המוצר  וחדשנות בתהליך
 
איוואן אורטנזי הוא כלכלן המתמחה בחדשנות פתוחה ויזמות ארגונית ב- ESADE:"הדינמיקה  במידת ההערכה של הטכנולוגיות, ההתנהגות והמידע של Business 4.0 משפיעה על המודלים העסקיים הנוכחיים ועל יצירת מודלים חדשים, העברת האיזון של סגנונות החיים שלנו, הארכיטקטורות החברתיות שלנו, האופן בו אנו בונים מוצרים ושירותים. זהו מסע אל העתיד שבו חדשנות חובקת תהליכים וחומרים."
ג'וספה גארי, מנהל תערוכת 2021:" לאור ולנוכח ההצלחה חסרת התקדים של תערוכת 2018 אנחנו הולכים להציג בשנת 2021 פתרונות אופטימליים יותר, שיכללו פתרונות דפוס ואריזה חדשניים, עיצוב גרפי ומגמות חדשות בו, התפתחות בתחום שרשרת האספקה. וחדשנות בשיתופי פעולה שיהוו את בשנת 2021 את ספינת הדגל בתחום."
התרשמותם של האורחים הייתה חיובית מאוד
סעיד נאג'אר נשיא ארגון הדפוס במרוקו:" היה זה כנס מקצועי מעניין, רב קולי, בהחלט בעל רמה גבוהה בתכנים ובנושאים שהוצגו בו .גם האירוח הלבבי והמאוד נדיב של המארחים.
קאזמיר אלייאב, נשיא ארגון הדפוס בבולגריה:" חדשנות, הנעה, דינמיות מחשבתית אלו ימנפו את ענף האריזות בעולם בשנים הקרובות. הכנס שיקף זאת היטב ברמה המקצועית הגבוהה מאוד של דובריו ובאירוח הנפלא שלהם."
דברים דומים השמיעו גם שאר הנציגים שזכו בסיכומו של דבר בכנס מקצועי עשוי היטב, מעניין, מרתק שלווה באירוח נדיב מאוד של נציגי ומארגני הכנס, כולם כאחת.
עורך דין ברחובות

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לעוד לקוחות >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אנודייז | שקיות נייר ממותגות 
אינסטלטורים בראשון לציון |
מתקן נינג'ה לילדים 

לעוד לקוחות >>
בואו נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בואו נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>