אירוע חדשנות בדפוס

אירוע חדשנות בדפוס ביום שלישי ה24 לדצמבר התקיים בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב יום עיון חשוב מאוד שכותרתו הייתה-"השראה, חדשנות מעשית ויצירת בידול בענף הדפוס.


ביום שלישי ה24 לדצמבר התקיים בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב יום עיון חשוב מאוד שכותרתו הייתה-"השראה, חדשנות מעשית ויצירת בידול בענף הדפוס."

לתמונות לחץ כאן:


 מטרת המפגש הייתה ליצור ערך מוסף בצורה של העשרה משמעותית לתכנים הנוגעים לאתגרים ולהתמודדיות שישנם כיום בענף הדפוס ובתחום האריזות בפרט.
ראשון הדוברים, היה אורן הרמבם מנהל איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובניה שבירך את המשתתפים והבאים והביע את תקוותו שענף הדפוס בישראל יצליח למנף את עצמו, בין השאר, תודות לימי עיון כאלה כלפי מעלה ולנצל איכיות והזדמניות חדשות וחדשניות הנצבות כיום לפניו.

פרספקט


לאחר מכן עלה לבמה יוגב ברק, שהוא סמנכ"ל שיווק בינלאומי של חברת HP INDIGO, וכותרת הרצאתו הייתה-"משנים את הדפוס, מוסיפים ערך:"אנו נצבים כיום בתחילתה של המהפכה התעשייתית הרביעית, שבה העיקר הוא יכולת שימוש במידע זמין ויכולת ניטור למאקרו תהליכים. HP עובדת כיום  בהפנמת יכולות ללקוחותיה  לקבלת אינפורמציה מדויקת בזמן אמת ולדוגמה יש לנו יכולת כיום לאתר כשלים באמצעות מערכת כשלים יזומה עוד לפני שהבעיה עצמה צצה.
כמו כן אנו מעודדים באמצעות שיטות ייעול למצוא דרכים חדשניות  שכוללים אופטימזיצה לרצפת הייצור. ותוך כדי התהליך להגיע לחסכון כספי משמעותי ברצפת הייצור. בתהליכים הללו מעורבים כמובן גם תהליכים קריאטיביים ויכולת לייצר ערך מעבר לחיי מדף . מבחינות גרפיות יש כיום ערכים מוספים שניתן ליישם אותם בכלים שפיתחנו וכוללים מעבר לסטדרטנים נוספים לטובת  הלקוחות שלנו באופן ברור, חדשני ומובהק."


הדובר הבא היה ארי מנור, מנכ"ל חברת היעוץ  ZOOZ וכותרת הרצאתו הייתה חדשנות שיטתית כמנוע לצמיחה:"כל ארגון שרוצה לצמוח כלפי מעלה חשוב שיפעל לפי כללים של חדשנות שיטתית עם תשתית אסטרטגית. במטרה למנף את הארגון כלפי מעלה. הצלחה נכונה לא נובעת מאקראיות. כאשר ארגון קובע לעצמו יעדי צמיחה הרי אלו יכולים להיות כלפי מטה מ20% מינוס עבור דרך 0% צמיחה. 10% 50% 100% ואולי 900%. חייבים לקבוע גם מה הם יעדי הצמיחה. מבחינה מדדים( נתחי שוק, הכנסות, רווחים),  טווחי זמני פעילות. מידת התעוזה (שימור מצב קיים, התקדמות קדימה והמשך זינוק קדימה). חיפוש יעדי שווקים חדשים לפעילות עם שילוב של דרגות חדשנות בשווקים אלו. בהשלמה עם גודלי השווקים. למשל כיום יש זינוק בתחומים כמו ביטוחים פנסיונים. ריהוט, ציוד רפואי, ורפואה בכלל. או לחפש שווקים בתוליים חדשים עם אפשרות למינוף שם, כמו למשל שוק התלת מימד. בכל אופן צריך לשאוף למגמות של שווקים הנמצאים בצמיחה מתמדת.
הדובר הבא היה  ירון מיטל, בעלים ומעצב ראשי של חברת MEYTAL-PACK:" אנו עוסקים בפיתוחם של אריזות מיוחדות  וחדשניות המאפשרות גם ביודעין חווית לקוח לצרכן.. בפרספקטיבה בת ימנו ניתן להבחין בבירור בכך שיש מגמה של סגירת סניפים של חברות ענק כמו בסט ביי וטוייס אנד ארטס' שכבר פשטה רגל. מדובר כאן לדעתי במגמה שבה רשתות זולות, המבוססות מחיר הן הרשתות המנצחות במשחק לפי הכלל הברור של  מוצרים מוזלים= אריזות זולות. זה בא לידי ביטוי כיום באופן ברור גם בשיטות העבודה של אמזון, המעדיפה מוצרים ללא אריזות כלל.
המגמה הזאת תלך ותתרחב לדעתי יותר ויותר על מנת לייצב את המצב של היום שבו חלק גדול מהאריזות הן אריזות "מתסכלות לקוח".


הדוברת האחרונה הייתה רונית אשל, מנהלת  אסטרטגיה ופיתוח עסקי של זירת ייצור מתקדם ברשות החדשנות:"המטרה שלנו היא לעודד תעשיה יצרנית מוטת מו"פ שתמנף את התעשיה הישראלית בכללותה בארץ ובעולם בעזרת כלי מימון ומחקר רחבים. באמצעות כלים כמו- שיפור תהליכים של ייצור הטמעת תהליכי מחקר ומו"פ מתקדמים. במטרה לשפר פריון ובידול טכנולוגי. במהלך שנת 2018-2019 ,תקציב המענקים עמד על 225 מליון ₪ ל570 פרויקטים, ו250 חברות חדשות נגשו בפעם הראשונה לפרויקט, ביניהן יצרניות ומשווקות דפוס מכל רחבי הארץ."


אפרת חיים מנהלת נושא  הדפוס והנייר באיגוד מוצרי צריכה ובניה התאחדות התעשיינים : "היענות יפה ונוכחות מעידה על כך שיש צורך לשאול שאלות מהותיות בענין. המטרה הייתה להתאים את הפעילות העתידית לראיה עתידית ומפוכחת יותר בהתאם לרלוונטיות שלו. לצורך הזה צריך להתאים כיווני צמיחה חדשנית, וטכנולוגיות חדשות בתחום. צמצום היקפי עבודה. קושי במציאת עובדים. תחרות קשה בתחום שוק מוטה מחיר. יום העיון מטרתו הייתה גם להפיח תקווה וזה עתיד להישאר רוולנטי."

מעמדי פרספקט

 

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

לעוד לקוחות >>

לקוחות נבחרים

להלן קישורים למספר לקוחות נבחרים שלנו:
אנודייז | שקיות נייר ממותגות 
אינסטלטורים בראשון לציון |
מתקן נינג'ה לילדים 

לעוד לקוחות >>
בואו נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בואו נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>