אריזות מחוץ לקופסה

המכון הישראלי לאריזה קיים ב27.3 יום עיון מיוחד שכותרתו יוצאים מהקופסה חדשנות וחווית לקוח.

המכון הישראלי לאריזה קיים ב27.3 יום עיון מיוחד שכותרתו יוצאים מהקופסה חדשנות וחווית לקוח.

 

לתמונות לחץ כאן:

מטרת יום העיון הייתה ללמוד באופן מעמיק יותר על מגמות ושינויים שמאפיינים כיום את ענף האריזות העולמי. בהתמקדות עם תחום ההיכרות עם חווית לקוח, שהוא נושא התופס יותר ויותר עניין בקרב יצרנים וצרכנים מכל תחומי הייצור.
באירוע נטלו חלק כ70 איש, שכללו- מנכ"לים, מנהלי מוצר, שיווק, מעצבים גרפים.
האירוע נפתח בדברי פתיחה של אורן הרמבם- מנהל איגוד מוצרי צריכה ובניה בהתאחדות התעשיינים, ואחריה שירה רוזן, יו"ר המכון הישראלי לאריזה.
גיא עמיעד, מנכ"ל חברת הייעוץ אינסוף, דיבר על שיווק מחוץ לקופסה, וכיצד מותגים  מובילים יוצרים חדשנות בחווית לקוח באמצעות אריזות.
הוא הביא סקירה מרתקת על משמעות תפקיד האריזות בשוק האיי קומרס העולמי, הצומח מדי שנה בשיעור של 20%.
וכן כיצד אריזת מוצר יכולה לחבר בין המשמעות הוירטואלית למוצר הפיזי, והאם ניתן להוביל וליצור ייחוד ובידול בתחומים אלו.
במהלך ההרצאה המרתקת הובאו  דוגמאות מחברות ענק כמו מקדונלד , שהכניסה אלמנטים של אינטלגנציה מלאכותית בחלק מסניפיה לייעול תהליכים, כולל שיווקיים.
רשת אמזון גו, שהיא החנות הפיזית של אמזון.
חברת אנ-בוקס תראפי, העוסקת בפיתוח אריזות וחשיפה ייחודית של טכנולוגית אריזה ללקוח.
מסתבר  גם כי המדינה שבה  ישנה רכישה און ליין  הגדולה יותר כיום, זוהי בריטניה.
שלי ארטושס, מסטודיו אקווקווה, העוסק  במיתוג חברות דרך פיתוח משחקי נייר ללקוחות החל מילדים ועד מבוגרים. לדבריה, משחקי נייר בתוצר מוצר קידום מאפשר כלים יעילים לשיווק: חיבור בין עולם וירטואלי לעולם פיזי.  נגיעה אישית  וחיבור רגשי למוצר. בניית דימויים מותאמים.
המרצה הביאה דוגמאות ללקוחות שהשתמשו במשחקי נייר על מנת למנף את מוצריהם ללקוחות קיימים ולקהלי יעד.
כך-קופת חולים מאוחדת(" להיות בריא להישאר בריא), חברות אופנה שונות. ארומה ישראל, קופת חולים מאוחדת וחברת וויקס.
המרצה האחרונה הייתה יעל קנדר,  שותפה בכירה בחברת DO2, שהיא חברה מובילה בתחום הקשר בין חווית לקוח ותוצאות עסקיות.
לדבריה-כל מוצר הוא  כיום גם שירות. 67% מהצרכנים מוכנים לפי סקרים מעמיקים לשלם יותר על חוויות לקוח. כך לדוגמה חברות מובילות כמו סטאר ודומינוס פיצה. 
כאשר הכללים לפעולה הם:
א. מחקר מקיף להכרת הלקוחות.
ב. רעיונאות, הכוללים העלאת רעיונות שונים לשיפור מיצוב של חוויות לקוח כלפי החברה.
ג. ניבוי- בדירת שווי הרעיון של חווית לקוח.
ד. הטמעה.
לסיכום, יום העיון נתן אכן אפשריות מעניינות והעשיר היטב את הידע של הקהל לגבי מגמות עתידיות ואפשריות נוספות לגבי ענף האריזה בארץ ובעולם.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

הצעד הראשון להצלחה >>

פייסבוק עסקי

לא הגיע הזמן לעשות כסף מפייסבוק?
תן לנו לבנות לך דף עסקי בפייסבוק,
לנהל אותו ולחשוף את העסק שלך
לאלפי עיניים נוספות

הצעד הראשון להצלחה >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את התקציב - אנחנו נביא
אותך לדף ראשון!

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

מאות לקוחות מרוצים לא טועים!
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך קדימה ולהביא אותך
לדף הראשון בגוגל

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין מערכת ניהול ועיצוב מרהיב
ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>