Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

HP אינדיגו באירוח מושלם

 ענקית הדפוס הדיגיטלי HP אינדיגו אירחה משלחת של למעלה מ-750 בכירים מתעשיית הדפוס שהגיעו מרחבי העולם להשתלמות טכנולוגית בקריית גת  להכיר את הפיתוחים כחול-לבן של החברה שהתחילה את דרכה כסטארט אפ קטן עוד לפני שידעו מה זה סטארט אפ וכיום עם מפעלים ענקיים בקרית גת ובנס ציונה,

מאת: ראובן שבת |

 ענקית הדפוס הדיגיטלי HP אינדיגו אירחה משלחת של למעלה מ-750 בכירים מתעשיית הדפוס שהגיעו מרחבי העולם להשתלמות טכנולוגית בקריית גת, להכיר את הפיתוחים כחול-לבן של החברה, שהתחילה את דרכה כסטארט אפ קטן עוד לפני שידעו מה זה סטארט אפ, וכיום עם מפעלים ענקיים בקרית גת ובנס ציונה, שם מועסקים 3000 עובדות ועובדים, ובתנופת גיוס מתמדת. HPאינדיגו היא גם אחת מהיצואניות הגדולות בארץ – החברה הוכתרה לאחרונה כיצואנית מצטיינת של מדינת ישראל, והיא מייצאת לכ-120 מדינות שונות בהיקף של למעלה ממיליארד דולר בשנה, בצמיחה שנתית של אחוז דו-ספרתי.

לתמונות לחץ כאן:

את האירוע פתח מנכ"ל HPאינדיגו, אלון בר-שני, שבירך את מאות האורחים: "השנה אנו חוגגים 25 שנה למכונת הדפוס הדיגיטלי הראשונה, e-print 1000, המצאה חדשנית שפתחה פתח לצמיחה אקספוננציאלית בתעשייה. אני גאה להציג בפניכם את העשייה מאחורי הקלעים בתהליך הפיתוח של טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים, וכן מוצרים חדשניים שלא נחשפו עד כה". בר-שני פינה את הבמה למנהלי החדשנות של החברה ושל מותגים מובילים בעולם, שיספרו על ההזדמנויות הגדולות שמאפשרת הטכנולוגיה הייחודית מתוצרת   HPאינדיגו.

 

 

בין הדוברים במהלך האירוע שהתקיים במשך מספר ימים, וכלל גם קוקטייל חגיגי ומסיבת פורים ברוח החג: היזם הסדרתי ומייסדWaze , פלטפורמת הניווט המובילה בעולם,אורי לוין, שדיבר על יזמות, חדשנות והכוח של עסקים לשנות את העולם; פאנל בינלאומי בהובלת סיימון לואיס, מנהל פיתוח אסטרטגיה ב-HP אינדיגו, במהלכו חשפו לקוחות החברה דוגמאות להזדמנויות שונות ברחבי העולם בתחום הדפוס הדיגיטלי; מנכ"לית Tasty.comשל BuzzFeedטליה הלפרין, מנהל החדשנות של ענקית המזון העולמית Mondelēzגיל הורסקי, ומנהל החדשנות של נסטלה, סטפן קייסי – שסיפרו איך המותגים הגדולים בעולם מתמודדים עם האתגרים השיווקיים והמיתוגיים החדשים, תוך חיבור הקמפיינים הפרסומיים אונליין למוצר שעל המדף.

 

מדברי חוזה "פפה" גורבאה (Gorbea), מנהל החדשנות של חטיבת הגרפיקה ב-HPברחבי EMEA:

 

"אנחנו אנשים עם רגשות, וחשופים להרבה מאוד מידע שאנחנו מורידים לנייד שלנו – תחשבו על 400 מיליארד אינטראקציות ביום מערוצי תוכן שונים. אבל המשתמשים, ובעיקר המילניאלז, למדו להשתמש בחוסם פרסומות – כי הם מרגישים חשופים מדי. זו בדיוק ההזדמנות של הפרינט. המילניאלז רוצים להיות בשליטה על התוכן הפרסומי שהם מקבלים. רק 1 מתוך עשרה מילניאלז קונים בעקבות פרסום באונליין. הקול של הצרכן משמעותי - המילניאלז מחליטים ומשנים את המגמה בפרסום, לא המותגים, ובעוד עשור הם יהיו הדור המשמעותי. צריך כבר עכשיו להבין איך לתקשר איתם. מהות המותגים היא למעשה האופן שבו הצרכן תופש אותם. החכמה היא לדעת איך לייצר את הדיאלוג הזה: להשפיע על המשפיענים, להפוך את המותג לאייקון, לייצר פריטי אספנים, לשמור על קול ייחודי, ולייצר סביב המוצר ריטואל, כדוגמת האופן שבו אנחנו צורכים את עוגיית האוריאו. טיפ חשוב נוסף הוא מתן דגש על קוסטומיזציה, שנותנת לצרכן את הכח להשפיע, ולמעשה להפוך לחלק מהסיפור".

 

מדברי גיל הורסקי, מנהל החדשנות של Mondelēz, יצרנית מותגי הממתקים המובילים בעולם וביניהם מילקה, טובלרון, קאדבורי, אוריאו:

 

"משלמים לי על לאכול שוקולד ולטייל בעולם כדי לדבר על רעיונות חדשים כדי לשמח אנשים בעולם.  הרבה שחקנים חדשים נכנסו, הם לא מתחרים בנו ראש בראש, כמו למשל נסטלה, שאיתם אנחנו מתחרים על אותו אחוז במכירות.  איך זה קרה? נעשה יותר ויותר קל וזול יותר לשווק - לא חייבים מיליונים לפרסומות, אפשר לעשות סרטון יוטיוב קצר והעלות אותו לפייסבוק.  בנוסף, הצרכנים משנים את המפה – הם רוצים לבחור את המזון שהם צורכים, בריא יותר, ירוק יותר, עם ערכים מסוימים.  כך למשל יצרן הגלידה עם הצמיחה הגדולה ביותר בארה"ב שנוגס במכירות של האגן דאז ובן אנד ג'רי פועל בכלל בלי שום משרד פיזי.המסקנה היא שכלי השיווק החשוב ביותר, שגם נשאר ביד של הצרכן בסופו של דבר, הוא האריזה.  ישנן 40000אריזות על המדפים בסופרמרקט ממוצע בארה"ב, והמותגים, גדולים כקטנים, חייבים לדעת לבלוט. לכן חשוב לשמור על ייחודיות ובולטות - כמו למשל האריזה המשולשת של טובלרון, שכולנו יודעים לזהות גם מרחוק. החדשנות היא כבר לא בהכרח סביב המוצר עצמו, בימינו השינוי המשמעותי יותר הוא פשוט, בואו נשנה את האריזה, שלא רק בולטת על המדף – אלא גם מייצרת אנגייג'מנט בערוצי המדיה השונים".