Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

חשיבות השירות של חברות הציוד

מדי יום ביומו נחתמות בישראל עשרות עסקאות שונות בתחום מכירת ציודי דפוס  עסקאות אלו כוללות מכונות ייצור לסוגיהם  דיגיטלי  אופסט  פורמט רחב  משי  הבלטות מכונות גימור   חיתוך  למינציות  הדבקה חמה  כריכה קשה קיפול והידוק חיתוכים צורניים חומרי גלם לסוגיהם

מאת: ראובן שבת |

 

מדי יום ביומו נחתמות בישראל עשרות עסקאות שונות בתחום מכירת ציודי דפוס. עסקאות אלו כוללות מכונות ייצור לסוגיהם ( דיגיטלי, אופסט, פורמט רחב, משי, הבלטות), מכונות גימור ( חיתוך, למינציות, הדבקה חמה, כריכה קשה, קיפול והידוק, חיתוכים צורניים), חומרי גלם לסוגיהם ( נייר, דיו, ציוד עזר).

בעסקאות הללו שותפים הן המשווקים והיבואנים והן בתי הדפוס עצמם. לשני הצדדים חשוב לצאת מרוצים מהעסקאות. למשווקים בצד הרווח והשירות, ולבתי הדפוס בצד של הציוד האיכותי והיעיל וחומרי הגלם הטובים.

השלב הבא של העסקאות אינו מסתיים רק ברכישה ובהתקנה אלא במתן שירות מצד הספק כלפי בתי הדפוס.

מה הם אם כך הדגשים החשובים ביותר לגבי שני הצדדים וכיצד זה מיושם

ישראל גבעון, בעליו של דפוס גבעון פתח תקוה:" לגבי חומרי הגלם כיום הרכישה היא לפי צריכה ולא לפי מלאי בגלל שינויים משמעותיים שחלו בענף בכללותו. לכן מה שאני מצפה מספק של חומרי גלם זה איכות החומרים וזמינות מהירה לאספקתו. כיום המערכות המתוחכמות  של המכונות החדשות אינן מאפשרות חלופות מבחינת ציוד. ולכן צריך שתהיה תמיכה אך ורק מהחברה שמכרה את המכונה , פתרון מיידי ברמת הזמינות ,  הידע והיכולת להסביר ללקוח את מהות הפתרונות והאם יש לו אפשרות גם לפתור את הבעיה בכוחות עצמו."

 אייל שמש, בעליה של חברת איי . סי. דיגיטל יצרני שלטים מיבנה: " השירות מהווה מבחינתי מכלול חשוב מאוד בתפקוד העסק ובלי שירות טוב, של הספק העסק לא יתפקד וייגרמו לו נזקים. מבחינת חומרי גלם, אני מצפה שחומרי הגלם שאני רוכש יהיו הכי  איכותיים ושיסופקו בזמן. מבחינת ציוד , הדגש העיקרי שלי הוא- שאני קונה מכונה אני בודק את תחזוקת המכונה, כיצד השירות מתבצע בשנה הראשונה והאחריות של החברה בכללותה. צריך שהדברים יהיו מסודרים בהסכמים עם הספק על מנת ליצור ממנו מחוייבות ברורה וחד משמעית שממנה ניתן יהיה להבין באופן מעשי הוא מחויב כלפי הלקוח ולא רק מכר לו מכונה."

רוני היימן בעליו דפוס פור יו מי :"ידע, חלקי חילוף, זמינות לשירות. בודק לפני כן. צריך לדעת מה רמת השירות. אני בודק במקביל את הציוד והשירות וזה לפי רמת הצפיות. רמת השירות היא ידע של הטכנאי, ולא של איש המכירות. חברה שמספקת צריך להיות בצד של השירות הטכני, אפשר למכור ציוד נהדר ולתת. חומרי גלם צריך להיות מקורי וזמינות."

 

דניאל בן מויאל,מנהל שיווק אפסון ישראל:" אפסון עשתה שינוי מקיף במערך השירות שלה בתמיכה הטכנית מזה חמש שנים  . לאפסון יש את מספר הטכנאים הגדול ביותר בתחום הפורמט הרחב .הטכנאים עוברים הכשרה מלאה באפסון אירופה. יתרה מכך,  העמדנו אנליסט מומחה לשיפור השירות. והרבה מאוד מהבעיות נפתרות בתמיכה טכנית טלפונית או שליטה מרחוק מהמחשב. זה מהווה חסכון ניכר בזמן, חסכון בעלויות. ב90% מהבעיות במדפסות נפתרות ללא הגעת טכנאי וזה מאוד משמעותי ובכך כפועל יוצא זה מעלה את שביעות הרצון של הלקוחות מאיתנו."

גדי גולדשמיד, מנהל חברת רוטה פי המשווקת בארץ מכונות גימור בתחום הנייר וציודי עזר לדפוס הדיגיטלי:"המכונות שאנו מוכרים הם מכונות אמינות מאוד של יצרנים מובילים וידועים בעולם וכמובן מדובר בציוד איכותי. על הציוד הזה יש מערך של תמיכה טכנית רחבת היקף ללקוח שכולל- אחזקה, חלפים , תיקון תקלות ותמיכה טכנית מלאה באופן שוטף. בגלל סוג הלקוחות הגדולים שלנו ומדובר בציוד מתקדם אנו דואגים להכשרות מקצועיות גבוהות מאוד בתחום לטכנאים והכי חשוב לדעתי זה לדעת לתת את המענה המקצועי וההולם ביותר בעניין."

 

עירית בן צור, מחברת ע.ב. בן צור :"בתחום שלנו כחברה מובילה בתחום מכונות הגימור הכי חשוב זה לתת שירות מקצועי והכי מעודכן. לשם כך יש עבודה  הכוללת השתלמיות ורכישת ידע בחו"ל מבחינת הספקים אנחנו מחויבים לשלוח את הטכנאים  להשתלמיות והם מחוייבים  לעבור סמינירים און ליין. לכן אצלנו מדובר ברמה גבוהה מאוד של טכנאים על מנת ליצור שביעות רצון ללקוח. מלבד זאת בניגוד למכונות ייצור העובדות לפי פעימות מונה ,אצלנו אין פעימות מונה ולכן השירות ואופיו הם שונים מאוד ובהתאם לכך נעשית העבודה."