Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

HP אינדיגו יום עיון

חברת HP אינדיגו קיימה ב9 לאוגוסט יום עיון מיוחד ללקוחותיה שנשא את הכותרת-"מכירת דפים בעלי ערך גבוה". יום העיון היה במסגרת תוכנית הפיתוח העסקי של אינדיגו בעבור קהל לקוחותיה.

לקוחות  רבים נטלו חלק ביום העיון שהתקיים במשרדי HP  אינדיגו. הם שמעו הרצאה מרתקת ביותר מפי ריצ'ארד פיינמן,  מנ"כל חברת TRAAINING IMPROVE CONSULATANCY  מבריטניה. חברה המתמחה במתן פתרונות לייעוץ עסקי בכל רחבי העולם

מאת: ראובן שבת |

חברת HP אינדיגו קיימה ב9 לאוגוסט יום עיון מיוחד ללקוחותיה שנשא את הכותרת-"מכירת דפים בעלי ערך גבוה". יום העיון היה במסגרת תוכנית הפיתוח העסקי של אינדיגו בעבור קהל לקוחותיה.

לקוחות  רבים נטלו חלק ביום העיון שהתקיים במשרדי HP  אינדיגו. הם שמעו הרצאה מרתקת ביותר מפי ריצ'ארד פיינמן,  מנ"כל חברת TRAAINING IMPROVE CONSULATANCY  מבריטניה. חברה המתמחה במתן פתרונות לייעוץ עסקי בכל רחבי העולם.

הרצאתו של פיינמן נסבה סביב ההדרכה כיצד לממש את הפוטנציאל הטמון בהצעת הערך של HP  אינדיגו המתבטאת במעבר מדיון מבוסס מחיר לעבודת הדפסה, לדיון המבוסס על תשואה להשקעה. כאשר מטרת יום העיון הייתה לסייע ללקוחות אינדיגו להבין טוב יותר את ההזדמנות הטמונה בשימוש בטכנולגיית הדפוס הדיגיטלי.

את ההגדרה של דפים בעלי ערך גבוה הסביר ריצ'רד פיינמן ביום העיון במונחים הבאים:
א. שינוי מותג- ללמוד כיצד להפוך מבית דפוס שמוכר "דיו על נייר" לעסק שמוכר ערך.
ב.  יצירתיות- כיצד בית דפוס צריך ללמוד להציע ללקוחותיו רעיונות חדשים ופתרונות יצירתיים.
ג. גישה שיווקית-  על מנת למכור דפוס דיגיטלי ללקוחות, על בתי הדפוס ליצור גישה שיווקית שאינה מתמקדת באיכות ובמהירות של מכונות הדפוס, אלא בערך של הדפוס הדיגיטלי.
במהלך יום העיון התקיימו משחקי תפקידים, בחלוקה לקבוצות , כאשר במסגרת זאת הוצגו אפשריות אל מול מנהל בנק במתן מענה לשאלות הבאות:
1. מה תרצה למכור לאנשי השיווק,
2. מהם האתגרים במכירת דפי ערך וכיצד תיישבו אותם.
3.  מהם השלבים בפגישה שמצבעים על התקדמות להתחייבות הלקוח.
4. מהו החומר השיווקי שתקחו איתכם לפגישה.
5. האם תהיו זקוקים ליכולות נוספות.

בסיכומו של דבר המסר העיקרי של יום העיון היה –"אתם לא רק בתי דפוס-אתם הרבה יותר מבתי דפוס!" הציגו ללקוחות שלכם כיצד אתם חושבים מחוץ לקופסה. ( ולפעמים גם מחוץ לדף המודפס…)  ובמה החשיבה שלכם שונה ויצירתית מכל האחרים.
במהלך יום העיון הוצגה בפני המשתתפים ערכת השיווק הישיר והפיתוח העסקי של  HP:
הערכה, שהיא במסגרת תוכנית CAPTURE , מסייעת ללקוחות להגדיל את העסק הדיגיטלי ואת רווחיו. כאשר מטרת הערכה החדשה היא לסייע בעצם ללקוחות להגדיל את מאגר הלקוחות, לשמר לקוחות חדשים, והגדיל את הROI ( תשואה להשקעה) שלהם.
הערכה שניתנה ללקוחות כללה: חומר הדרכה והכנה לפגישות, שיווק ישיר, חומר לפגישת מכירות, עצות מעשיות לקמפיינים, ומחשבון לחישוב ROI.

ומה אמרו הלקוחות שנטלו חלק ביום העיון?
 שחר מזרחי, מנהל דפוס אליניר, מפתח תקוה: "הקורס היה ממוקד ומשחקי התפקידים שהוצגו היו יעילים ביותר. לא קל ליישם את עקרונות השיטה, אבל אין ספק שזהו הכיוון הנכון עבורנו. זה מעביר אותך מתחום של הדפוס הדיגיטלי לחתום חשיבה שיווקית שונה.  רחבה ונכונה יותר".

לינט ברק, הפיל הוורוד- מימד בע"מ:"יום העיון היה מעניין ביותר. הוא הרחיב את האופקים וסיפק את האפשרות לצאת מהשגרה היומיומית ולחשוב הרבה יותר בגדול. אחשוב על מה שלמדתי ואנסה לבדוק כיצד  ליישם דברים אלו בעסק שלי. היישום אינו פשוט. אך תמיד טוב לקבל ראיה רחבה יותר. נקווה שנוכל ליישם שינויים אשר יתאימו לצורכי העסק שלנו. תמיד טוב לשמוע ממומחים בעלי שם על הנעשה בתחום, וכמובן שאשמח תמיד ליטול חלק בעוד ימי עיון מהסוג הזה  שHP  אינדיגו מקיימת ללקוחותיה".
 

תגובות

Post new comment
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
סה"כ 2 תגובות
CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

HP אינדיגו יום עיון | בתי דפוס | בית ד

reverse phone l...

|

I appreciate your thought process, good points… I may
just “steal” a few of your thoughts for my blog!

הגב לתגובה | בתי דפוס | בית דפוס | דפו

reverse phone uk

|
Thanks for every other first-class post. The place else may just anybody determine that kind of info in such an ideal way of writing? I’ve a presentation subsequent week, and I am at the look for such info.